Cuma, Temmuz 05, 2013

Bir hiç kimseye.

Beni tanımıyorsun. Ben de seni. Belki asla tanışmayacağız, belki tanıştık sanıp zamanı kötüye kullanacağız. Tahminim bu yönde. Çünkü sen hiç kimsesin ve hep böyle kalacaksın.
Seni asla çok sevmeyeceğim. Sevemeyeceğim. Ya korkacağım, ya da sevmeyeceğim. Olmayacağız, asla doğru olmayacak. Asla beraber olmayacağız.
Canımı yakmayacaksın. Belki biraz, ama asla öldüremeyeceksin beni. Asla biri olmayacaksın benim için. Hiçten ibaret bir boşluk, her şeyi emip yokeden. Tüm zamanı çalıp beni yarına taşıyan. Bugün, asla doğmayacak bizim için.
Güven mi? Hangi güven. Sana güveneceğimi mi sanıyorsun ben kendime bile güvenemezken halen? Ne yaşarsak yaşalım, asla bu senin ödülün olmayacak üzgünüm.
Ben çok üzgünüm. Ama ben zaten birine aşığım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder