Salı, Ocak 27, 2015

Bu bir aşk hikayesi değil.

 
Belki duyarsın kalp atışlarımı, veya atmayışını. İhtimal veriyorum sadece. Belki hayattasındır, belki mutlusundur, belki aklına gelmiyorumdur. Ama sen benim aklımdan çıkmak bilmeyen bir anısın. Kancasını her anıma saplayan geçmişimsin.
Benim sorunum neydi? Hep merak ediyorum. Neden ben olamadım, neden bir türlü düzelemedim, neden hiçbir zaman mutlu olamadım? Neden hayatım asla planladığım gibi gitmedi? Neden her şeyi kaybedip durdum? Bitmek bilmeyen sorular, idamı bekleyen tutsak misaline çeviriyor hayatımı. Geçen günler zincirlerimi çekiyor, bileklerimi kanatıyor.
Takip etmeyi denedim seni. Ama ne kadar savaşırsam savaşayım fırtınanla getirdiğin sis içinde kayboldun. Öperken kestiği gibi kesti nefesimi yokluğun. Ama bu sefer acı içindeydim, aynı bugün olduğum gibi, diğer her gün gibi. Ben ölüyorum, sense sadece hayallerimde yaşıyorsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder