Perşembe, Mayıs 17, 2012

Cesaret diliyorum.

 

-Günlerdir başım ağrıyor, bu migren beni süründürüyor.
-İlaç almayı denedin mi?
Hayır. Aslında ben, ilaç kullanmayı sevmem. İşe de yaramazlar. Sadece, sadece nefesimi yeterince uzun süre tutarsam bütün baş ağrım yok olacak. Eğer yeterince tutmayı başarırsam, benim canımı yakan her şey, her insan ve tüm dünya bununla birlikte yok olacak.Tabii ben yeterince cesur olabilseydim eğer.
Ama değilim. Asla olmadım, asla birine hiç bırakmayacak gibi sarılamadım. Ve her lanet gün bunun acısıyla yaşıyorum. Her bir sabah bir insan ölüyor ama asla benim başıma gelmiyor. Sanki bir çeşit ceza, her bir insanın gidişini izliyorum zaman içerisinde. Ama bir tek ben nefesimi yeterince tutamıyorum.
Tutabilirsem, iyileÅŸeceÄŸim. Sevgiler.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder