Çarşamba, Nisan 24, 2013

Gençlik.

Nefes alıyorsanız, şanslısınız demektir. Çünkü bazılarımız kırılmış kaburgalarımızın altında can çekişen kalbini bir kez daha attırabilmek için bir neden arıyor. İçlerini kaplayan ateş her dökülen göz yaşıyla sönüyor.
Hala kanıyorsa yaralaranız, şanslısınız demektir. Çünkü bazılarımızın içindeki tüm o duygular, anılar ve düşünceler ölü. Hepsi ve herkes gitti. Öyle ki, ruhsuz bedenlercesine gece yaşayan varlıklara dönüştüler.
Ben her şeyi kaybettim, ve herkesi. Bir silüetim. Hatalardan başka bir şey yok geçmişimde, acıyı yok sayarsak elbette. Buna sebep olan bendim. Herkesin ölmesini dilediği, fazladan bir nefestim. Bir kimse. Belki bir kimseden daha fazla. Çünkü tek yaptığım kalpleri kan seline boğmaktı.
Aşıksanız eğer, şanslısınız demektir. Çünkü bazılarımız acı çekerek yaşamaya devam ediyor. Onları özlememek için verdikleri insan üstü çaba ruhlarını öldürüyor. Yine de, onu sonsuza dek özlüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder