Pazartesi, Nisan 08, 2013

Hayatta değilim, sadece varım.


Bu yazı sen, ben, biz veya onun hakkında değil. Bu yazı hayat hakkında. Bazı insanların dolu, bazı insanlarınsa boş gördüğü bir bardak dolusu bok hakkında. Hani şu bir türlü sonu gelmek bilmez hikaye. Her zaman bir virgülle kesinlen cümlelerin ardına gelen hayalkırıklıkları.
Hayat mutsuz, adil olmadığından bahsetmiyorum bile. Elinize geçen tek şey geçmişte kalan güzel anılarınız. Ve eğer gerçekten düşünürseniz, bütün bunların geçmişte kalmasının bir sebebi var. Herkes mutlu olmayı hak etmiyor belki de, çünkü ben iyi bir insan olmadım hiç bir zaman.
Hayatın bana verdiği tek şey acı, ve o kadar çok yara izim var ki zaman hiç birini tenimden silemez. Hayat, çok uzun ve çok yorucu. Bense bu maratona hazır değilim. Fazlasıyla yenilgiyle yüzleştim, fazlasıyla kayıp verdim ve kan döktüm. Ben fazlasıyla yoruldum.
Ben devam edemeyeceğim. Üzgünüm. İyi geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder