Pazar, Eylül 25, 2011

Bir yerden tanışıyor muyuz?

Merhaba yabancı. Nasılsın, iyi misin? Umarım iyisindir. Neden böyle söyledim, bilmiyorum. Sadece iyi olmanı istiyorum. İhtiyaç gibi, arzu gibi. Sanki sen iyi olmazsan, ben varolmam gibi.
Gülümsüyor musun hala? Gülebiliyor musun? Sanki önceden tanıyormuşum gibi sordum. Umuyorum ki mutlusundur, keyfin yerindedir. Sen yeter ki mutlu ol gibisinden bir şeyler dökülüyor dudağımdan sebepsizce. Mutlaka bir sebebi vardır da, ben bilmiyorumdur.
Ya yabancı, hayatın nasıl gidiyor? Gitmesin mümkünse, söyler misin ona? O da gitmesin, sen de. Kaybolma sen hiç bir yere. İçimden bir yerlerde, olmanı istiyorum yakınlarımda. Hep bakayım sana istiyorum, hep ağzımda dolansın tadın istiyorum.
Seni ne kadar az tanıyorum yabancı. Neden? Neden tanışamayız ki? Hadi tanışalım. Ben Tuncay, sen kimsin? Önemli değil galiba. Sen nasıl istersen. Boşver, böyle de iyiyiz. Yeter ki mutlu ol, yabancı.
Yabancı olmana rağmen ne kadar yakınız, ne kadar uzağız. Her şey rüya gibi seninle, hep bir değişim içinde. Anladığımda sorular beliriyor önümde yabancı. Aslında seni bir yabancıya göre çok tanıyorum yabancı. Yine de tanıyamıyorum seni yabancı, tanıyamadım. Belki de, çıkaramadım.
Merhaba, seni seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder