Pazartesi, Ağustos 15, 2011

Biri artık çekebilir mi şu fişi?





Bitmek bilmez mi şu düşünce yağmuru? Yansa gitse ya beynim, çıkarıp atacağım yoksa et kütlesini. Tek işi canımı yakmak sanki. Kendimle kavga ediyorum, kahretsin.
Düşünmek istemiyorum desem, şu an yeri. Düşünüyorum da ne oluyor? Biri geliyor, doluyor yine halatı üstüme, çık çıkabilirsen.
Beyin bedava demiş - kim demişse artık -, kardeşim sen hiç düşünmedin mi? Belli ki düşünmemişsin. İyi halt etmişsin, ne güzel. Düşünmek bedava değil. Düşünmek için enerji gerek, enerji için besin gerek, besin için para gerek. Ee, beyin bedava da kullanması bedava mı?
Sadece para ile bitmiyor tabii. Düşünmek zararlı. Düşünen insanlara ne olmuş? Çoğunluk tarafından katledilmişler. Katledilmediyseler de dışlanmışlar, olmadı kendi kendilerini yiyip bitirmişler.
İşte başıma gelen şey de bu. Kendi kendini yemek. Kendimle tartışmalar yapıyorum beynimin içinde. Bangır bangır!  Her cevaba bir soru, her soruya yeni bir cevap üretiyorum kendimce. İyi bir şey gibi gözüküyor olabilir ama değil işte. Bu beni bitiriyor. Ölüyorum yavaşça.
Bir tek bunla kalsa da iyi. Çalışıyor durmadan beyin. Bazen görüş yeteneğimi sıfıra çekip kendi istediğini gösteriyor. Hani olur ya, maziden anılar cinsinden.Hoş değil tabii, beyin bu, lehinize çalışır mı hiç?
Ağrı, acı, özlem ne varsa onda var! Hepsini birleştirip, vermişler elimize al sana bedava et diye. Hem besliyoruz onu - burası beleş değil - hem de bize zehirliyor. Parazit canlı işte!
Diyorum ya size, bunu yazarken bile kendi kendimi çürütüyorum. Düşünüyorum. Kullanıyorum. Ölüyorum.
Biri artık çekebilir mi fişimi? Rica ediyorum bak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder