Perşembe, Ağustos 18, 2011

İpimin ucunu doladım kışa.

Yağmur yağsaydı keşke biz beraberken, keşke sen buralardayken. Hiç söylemedim sana, bilmezsin tabii, ben sana sarılmak istedim hep yağmur yağarken. Demode değil mi?
Hep yanlış zamanlarda bulunduk biz, yanlış yerlerde, doğru sözlerle belki. Sen koştun yağmurun altında, bense güneşin altında kavruldum sensizlikle.Yine de, iyiyim ben işte.
Dans etmeyi bilmem diyerek kaçamazdın benden. Tutardım seni belinden, dönerdik neşe çığlıkları içinde. Belki mutluluk gözyaşlarımı görmesen gitmezdin. Belki sarılırdık sıkı sıkı yeniden, hemen ayrılırdık kalp atışlarımızdan utandığımız için. Olmadık şey mi?
Eğlenmez miydik? Eğlendik gerçi. Haksızlık ettim, kusuruma bakma. Ama ben senden hiç fazlasını beklemedim, hep memnundum sahip olduklarımla, hala öyleyim. Mutluyum çünkü hayatımdaydın bi'yerlerde.
Parfümlerimiz karışırdı yağmurun altında biz bağırırken. Sözlerimiz anlamsızlaşır, kalp atışlarımız hızlanırdı. Benimki hep hızlıydı sen etrafımdayken, sağlıma yardımcı olmuyordun.
Üşüsek sarılmaz mıydık birbirimize? Dönerdik yine de yağmurun altında, romantik olurdu belki. Belki yaz yağmuru olabilirdi, daha mı güzel? Pariste olsaydık belki, daha hoş olurdu. Nasıl olsa yoksun diye hayal kuruyorum, umurunda değildir mutlaka.
Komik geliyor dışarıdan, farkındayım. Ama bu öyle bi'his ki, başkasıyla değişemez. Biz yağmurun altında dönüp dursak, kime ne?
Ayağımız yerde mi olurdu? Hissedebilir miydim, o ayrı muamma. Biliyor musun? Düşünmesi bile yetti. Hoşuma gitti, mutlu oldum düşününce bizi öyle. Ne kadar özgür olurmuşuz, ne kadar mutlu.
Sanırım ben seni seviyordum, bu hayaller başka ne sebeple kurulur ki? Biliyor musun diyorum yine, ben dans edeceğim yağmurun altında pariste. Seni düşleyeceğim kollarımda. Sana verdiğim bi'sözü yerine getirmek pahasına, yapacağım bunu.
Dünyanın sonu gelse umrumda olmazdı, haberin var mı? Yeter ki biz durmadan dönelim o suyun içinde. Donumuza kadar ıslanalım, üşütelim - ki sen kesin üşütürdün, hehe - yine de sarılalım durmadan.
Ben bi'çok şey istedim galiba senden. Keşke dans etseydik yağmurun altında bi'kez de olsa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder