Çarşamba, Ağustos 17, 2011

Ebedi olsaymış mesela.

http://fizy.com/s/17sh2j - okurken güzel bir şeyler.
Düşünsene sıvı olduğumuzu, eriyip gittiğimizi. Bu zaten olan değil mi? Rüya mı yoksa? Eriyorum sanıyordum ben karşında. Anlamsızlaşıyordu her görüntü, her ses ve her koku. Ben eriyordum oysa ki.
Ayrı ırmaklar olsaydık. Olmaz mıydı güzel bir yerde birbirimize ulaşsak? Olurdu elbet, bekleyebilir miydik miydim? Yüzerdik yalnız, kayıp giderdik. Anlamı olur muydu bir şeylerin? Her şey aynı olurdu etrafımda, her şey ben.
Kesişse yollarımız bir yerde. Buluşsak ilk kez, karışsak birbirimize. Bir olsak, birbirimizin olsak. Karma karışık olsak kendi düzenimizde, tamamen sıvı olsak.
Kış gelirdi belki. Donardık karışmışken. Belki dudaklarımız kenetlenmişken donardık. Ebedi olacak gibi olurdu, güzel olurdu. Sen güzeldin zaten, bana yardım ederdin. Bastırmıştım belki dudaklarımı sana donduğumuzda. Ayrılık yoktu aramızda belki de, dedim ya birbirimizin olurduk. Sana gösterirdim o zaman ne kadar güzel olabileceğimizi.
Tabii ki de değerdi güneşin eli üzerimize. Tekrar akardık, ayrı yollardan. Uzaklaşırdın benden, uzaklaşmamış mıydın zaten? Kalırdı bi'parçan bende. Yetmez elbette, ama yine de etrafıma dolardım olabildiğince. Sanki içimdesin gibi - nöronlarımda akıyorsun zaten her saniye - , sanki hala benimsin gibi.
Donar mıydık bir daha kesiştiğimizde? Kesişir miydik bir daha yoksa? Değer miydin her yerime yine. Anlamsızlaşır mıydık aşkımızla?
Ya çok uzağa gitseydin? Gider miydin? Akıntıya bırakır mıydın hücrelerini, düşüncelerini, beni?
Keskin bir acı oluşur muydu bende su olsam da? Olmasam oluşurdu tabii ki, oluştuğu gibi.
Peki biz nereden gelmiştik? Kaynağımız neresiydi? Beraberdik galiba en başta, yoksa tanımazdık birbirimizi. Cesaretim olmazdı seninle donup kalmaya, ebedi olmaya. Umurunda mı? Sen akıp giderdin sadece.
Canlılara can katar mıydık beraber, dokunur muyduk ruhlarının derinliklerine? Şarkılar söyletir miydik aşkımızla? Belki karşılaştırırlardı bizi. Boş ümitler sadece.
Mesela, karşılaşsak bir denizde, belki okyanusta. Bulabilir miydim seni ben, yoksa saklanır mıydın? Dünyamız yok olur muydu, her yer çöle döner miydi..
Uçup gider miydik? Cidden, uçabilirdik belki beraber. Yeniden beraber olabilirdik belki de. Belki de, ebedi olurduk mesela.
Eridik mi cidden? Yok olduk mu biz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder