Pazar, Ağustos 14, 2011

Sebeplerim var tabii.



http://fizy.com/#s/1deuby - okurken anlamı olan bi'şeyler.
Bunu belki de buraya yazmam doğru değil, belki sana ya da bir kağıda falan yazıp çekmecemde saklamalıydım. Ama buraya yazmayı seçtim ben. Sebeplerim var tabii.
Burayı okumazsın diye düşündüm, okusan da bir şeyler yapmazsın diye. Belki başka biri okur, hal hatır sorar, yakın davranır bana diye. Belki okuyan koşar yanıma, bir bitter çikolata ısmarlar, keyfimi az da olsa yerine getirir diye.
Bitter'i de sevmezdim geçen seneye dek. Hoşuma gitmeye başladıktan sonra öğrendim bitterin acı demek olduğunu. Hoş, hayat bazen durumumuza cuk oturan tesadüfler sunuyor bize.
Yazmak istediğim şuydu, ben sen olsam yapmazdım. Bildiğini biliyorum, dediğin gibi yapı meselesi olmalı. Ama benim düşüncem, her ne olursa olsun bu yine bir oyundu. Ben yine kaybettim. Yine komplo beni bitirdi.
Ben onun gibi değildim, değilim, olmayacağım. Ben sana ya o ya ben demedim asla, dün de konuştuk. Özgüven meselesiydi belki de, kendime güvenemedim beni seçeceğine dair. İyi ki de güvenmemişim demek de güzel, hayal kırıklığı olmazmış. Olmadı değil, fazlasına ne gerek var ki?
Arkandan küfürler etmediğimi bilmeni istedim - ah kendimle çelişiyorum, bunu okumayacaksın ki - ve sana iyi bir hayat dilediğimi. Umarım sen doğru olanı seçmişsindir, gerçi öyledir, bir kere olacak hayal kırıklığı benimle geçireceğin hayat boyu olacak hayal kırıklığından iyidir. Sanırım..
Bilmiyorum, sana kesin bir şey söyleyemem bundan sonra, omzumda ağlamana izin vermemin garantisi yok. Demiştim de ayrıca sana, o benden değerli diye. Boşuna dinlememiştin o gün de onun sözünü.
Tek sıkıntım şu an - bilirsin beni, hazmedemem yenilgiyi - onun gibi birine yenilmiş olmam. Hakaret etme dersin bana hep, ona giden hakaretler bana da geliyor dersin hep. Ama üzgünüm, bence o bayağı bir aşağılarda zeka konusunda. Ciddiyim.
Bugüne dek yaşadıklarımız için de ayrı bir teşekkürlerimi - her ne kadar hepsini sokmuş olsan da götüme - iletirim. Eğlendik, üzüldük, güldük, ağladık, sarıldık, koştuk, fotoğraf çektik, değiştik, büyüdük, öğrendik ve hepsi bitti. Olması gerektiği gibi bitirdik sanırsam, belki mutlu değiliz değilim. Ama kavga, gürültü olmadan bitti.
Tekrarlıyorum, umarım doğruyu seçmişsindir. Umarım dediğin gibi onunla huzurlu bir geleceğin olur, umarım onsuz kalmazsın.
Bil diye söylüyorum, ağzıma sıçtın.
Bence artık yeter, bitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder